7 Ekim 2011 Cuma

RUHUN KARİYERİ


Bana ruhunun kariyerinden bahset! Oturduğun koltuğun rahatlığında değil! 

Kalbin kaç net bıraktı doğrulukta ya da kaç dört günahın kaç sevabını götürdü onu söyle! 

Aklının başarısından söz et bana. Allah'ı bulmak için ne kadarını kullandığını hani. Sınavlardaki netlerden söz etmiyorum yani... 

Yazdığın akademik kitaplardan bahsetme! Terımler dizinini herkes açıklar. 

Kalemini anlat bana, kaç defa Allah'ı yazdığını yani... 
Bana kazandığın paradan yani kazandığını sandığın kayıplardan bahsetme.
Bana infaktan bahset! 
Bir de peygamberimizden söz et. Aklını satmış yazarlardan değil yani... 
Bir de kültürden bahset, İslami kültürden yani.. Aydınlanma çağı karanlıklarından değil!


Ölümden söz et bana, eğer aklına geliyorsa tabi düşünebiliyorsan öleceğini. Yani mezarlıklar dört yanındayken...
İleri görüşlülüğünden söz et bana. Mahşeri nasıl görüyorsun onu söyle yani.
Özgürlükten söz et bana! Tekel altına aldığın enaniyet krallığından değil! 
Bir de özgürlüğün adalet ve eşitliği de seviyor mu? Onu söyle! 
Huzurdan söz et bana. Karanlıklara buladığın hazlarından değil. 


Heyecanlarından söz et bana, hani kalbinın Rahman anıldığında kaç defa titrediğinden... Fiziksel çırpınşlardan değil!


Seyahatlerinden söz et bana. Ülkelerden, şehirlerden bahsetmiyorum anla! Kaç çocuğun yüreğinde dolandın? Kaç merhamet hatırası aldın? Onu söyle!

Hoşgörüden söz et bana.  Sırıtarak verdiğin tavizlerden değil!  


Bir de kelebeklerin kanatlarını kırma!

-Kırmak mı? Ben mi?
-Yani haddini bil diyorum, bir de böyle konuşmasan, sussan yani.. Ve sana ait olmayan hiç bir şeyle övmesen kendini. Bir de insan olmayı denesen..
-Ben insan değil miyim? Nasıl yani?
-Ya Doktor Ali der ya hani;

"Allah'ın halifesi değilsen insan da değilsindir" ! Gibi...                                                
   -Sevilay Meraler-







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder