21 Eylül 2011 Çarşamba

ALTIN SOLUŞLU ÖLÜM






Oysa senin için sevmek, kurumuş bir menekşenin renkleriyle ötelere uzanan nehri boyamaktı..

Ateş böceklerini yitirmiş bir denizdir yüreğin, o kadar garip o kadar mahrum.. Paslanmış düşlerde boğulmuş yalnızlığın... Sözlerin, kaçak bir mahkumun korkularını mekan tutmuş susmaları deva sayan.. Ve gözlerin… Gözlerinde, bebeğini yitirmiş bir anne mahzunluğu dolaşıyor. Bebeğini yitirmiş gözlerin… 

Ah gö/üzümün nuru! Sen ki eridikçe, ölümsüz bir alimin yüzünde can olan bir mum ışığıydın ve akan her damlan altın soluşlu bir ölümdü. Sen ki sabır desenleriyle nakşedilmiş zümrüt bakışlı bir Leyla gülüşüydün. Ne oldu da solmuş bir yaprağın pişmanlığında süründü yarınların? Ne oldu da yeşil hatıraların sahra yüzlü kabirlerin kazıcısı oldu? 
-Sevilaysevilay-

2 yorum:

  1. Ve zemherir ayazının duruluğunda sıcak bir iklim gibiydi bakışın ey kays...
    Baktıkça ayırdığın,ayırdıkça yaklaşan bakışlarında aynam oldun.
    Aynaların aynalara iltifatı gibiydi gözbebeklerin.Bana baktıkça uzaklardan sıcak bir yaz iklimi kıpırtsısında gibiydi...Manalı manasız bir hayal ikliminden,uykusundan henüz uyanmış bir bebeğin ilk ağlama sesiyle uyanır gibiydiler.Öylesine masum,saf ve derin...
    Rahmetini bir elin ona şefkat dokunuşunda arayan bir saflıkta.
    Sen büyükcene aşkında ey kays,Leylan gibi dokundun bana.
    Ben ise sana Leyla olamanın aksinde Leyli den başka olamadım neharına ey kays.
    Sen aşkını haykırırken tüm zamanlara,ben senin zamanlarında bir Lahza daha olamadım kays.
    Sen koca aşık ismiyle kays.
    Ben isimsiz meçhul peşinde hükümsüz.
    Sen kays.
    Ben koca bir,Üç nokta,

    Kays.

    Ş.C

    YanıtlaSil
  2. Yüreğine sağlık aziz kuzenim.. Leyla ile.. Kays ile inşallah..

    YanıtlaSil