21 Temmuz 2013 Pazar

TANRIM NEREDESİN?

"Dokun bana tanrım ve burada olduğunu anlamamı sağla, ne olur!'' -Cibran-


Elektro manyetik dalgaları görmüyorum; ama wırelesse inanıyorum hatta kullanıyorum, internet harika bişi tanrım!

Alıcıların yakaladığı sinyalleri görmüyorum; ama televizyona inanıyorum, hatta seyretmek çok keyifli oluyor valla..

Radyo dalgalarını da görmüyorum; ama radyoya inanıyorum; dinlemek çok güzel...

Frekansları da görmüyorum; ama cep telefonununa inanıyorum, birilerine hemen ulaşmak mucize gibi geliyor!
Bir de şimdi akıllı telefonlar var ya! Özelliklerini öğrendikçe, inan heyecan basıyor aklımı!

X ışınlarını görmüyorum; ama röntgene, tomografiye inanıyorum; hastaydım,  geçen gün çektirdim tanrım..

Ultrasonu görmüyorum; ama ultrason cihazına inanıyorum, kim demiş bebeğin cinsiyeti bilinmez diye, adamlar yapmış işte! 

UV ışınlarını görmüyorum; ama koruyucu faktörlü kremlere inanıyorum; bu sıcakta sürmeden dışarıya çıkılmaz!

Radyasyonu görmüyorum ama;  ona inanıyorum. DNA yı parçalayacak kadar zararlı olduğunu bildiğim için de ondan kaçıyorum!

Zamanı görmüyorum; ama saate inanıyorum, tanrım nasıl bir icattır bu!
Sevgiyi görmüyorum; ama sevgiye inanıyorum.
Nefreti görmüyorum; ama  çok kötü kırıyorum.


Seni de görmüyorum; ama görmediğim bir radyo dalgasının varlığına inandığım kadar inanamıyorum sana! 

Sahi bu nasıl oluyor tanrım!!!  





                                                                                                                 -Sevilay Meraler-
                                                                                                                          

..../
"tanrım konuş benimle" dedi
ve bir kuş cıvıldadı ağaçta.
ama adam duymadı.
sonra adam bağırdı:
''tanrım konuş benimle''.
ve gökyüzünde bir şimşek çaktı.
ama adam dinlemedi onu.
adam etrafına bakındı ve,
''tanrım seni görmeme izin ver'' dedi.
ve bir yıldız parladi gökyüzünde.
ama adam farkına varmadı.
ve yüksek sesle haykırdı:
''tanrım bana bir mucize göster''.
ve bir bebek doğdu bir yerlerde.
ama adam bunu bilemedi.
sonra çaresizlik içinde sızlandı:
''dokun bana tanrım ve burada olduğunu anlamamı sağla, ne olur!''
bir kelebek kondu adamın omzuna.
ve adam kelebeği, elinin tersiyle uzaklaştırdı... 



-Halil Cibran-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder