29 Ağustos 2014 Cuma

MARDİN MODERN



Sevmiyorum artık bu şehri! 
Ne evlerini, ne caddelerini ne mahallerini... Ne de eskiyi süpüren eteğini! 
Taş duvarlarında açan çiçeklerini görmek istemiyorum, nakışlar falan da ilgilendirmiyor beni!

Beğenmiyorum artık!
Ne tarihini, ne sosyolojisini ne fenini. Ne de ne olduğu belli olmayan din/lini! 
Hevesle namaz kılmaya gittiğim camilerini, göbek bağımın atıldığı medresesini...
Güzelliğini de abartacak değilim!

Almak istemiyorum!
Ne hediyesini, ne mehrini ne erdemini! Ne de küf kokan nefesini... 
Hoşgörüsünü de sevmiyorum artık! 
Ne kuyumcu vitrinlerini, ne dükkanlardaki şarap şişelerini ne de çarmıha gerilmiş sevgisini!

Koklamak istemiyorum!
Ne zahferanını, ne narını, ne de reyhanını! Ne de avucunda sakladığı sığdını! Onun olsun efsaneler! Alsın öykülerimden, şiirlerimden alsın Şahmeranı'nı!

Ben bu şehri terk edemiyorum!

-Sevilay Meraler-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder